מי מגיע לאירוע ?

אם עד היום חשבתם שברגע שאתם מזמינים שירות של צילום מגנטים לאירועים מגיע אליכם לאירוע מי דיברתם איתו, או אולי זה שצילם את התמונות שאתם רואים באתר שנכנסתם אליו, כנראה שיש כמה דברים שלא מגלים לכם.

היום יש לא מעט חברות שמספקות שירות של צילום מגנטים, אבל לא תמיד מספרות לכם מה באמת הולך לקרות.

הפעם החלטתי לתת לכם הלקוחות שלי את כל מה שאתם באמת צריכים לדעת על בחירת צלם מגנטים, וזה לא רק איזה מצלמה הוא מחזיק ביד, או כמה המצלמה שלו משוכלתת, יש דברים שאני מבטיח לכם הרבה מאוד אנשים בתחום המגנטים לא רוצים שתדעו, ובשביל שתגיעו מוכנים לאירוע שלכם, כאן תגלו את הסודות הכמוסים ביותר של צלמי המגנטים.

והפעם אני רוצה לשתף אתכם בדבר הראשון שחשוב לבדוק, ולא זה לא הדף שעליו מדפיסים את התמונה, הפעם זה מי מגיע לאירוע שלכם.

מי אני מקבל ?

עד היום כולם שאלו אותי בתור לקוחות מתעניינים "מה אני מקבל במחיר הזה ?" אבל בנינו, זה לא משנה מה אתם מקבלים, זה משנה את מי אתם מקבלים שיעשה לכם את העבודה.

היום הרבה מאוד צלמי מגנטים לאירועים רואים תמונות גם אצלי באתר, מעתיקים אותם וכמובן גם את התוכן שאני כותב ומציעים לכם שירות של צילום מגנטים, אבל לא על זה אני רוצה לדבר הפעם, את זה אני רוצ לשמור לפעם אחרת.

אז יצרתם קשר עם צלם מגנטים שראיתם את האתר שלו, והוא מבחינתו סגר מולכם את האירוע, אבל מה אתם חשבים שבאמת כל התמונות באתר אלו תמונות שהוא צילם ?, תתפלאו לגלות שממש לא ככה הדברים, היום צלמים מעבירים בינהם תמונות, מביאים כל מיני "עובדים" או יותר נכון פרילנסרים שיעבדו איתם באירוע, הפרילנס לוקח את הכסף שלו וממשיך הלאה, אבל התמונות לא באמת של הצלם שאתם סוגרים מולו.

זה מתחיל בקבוצות ווצאפ שכל התפקיד של אותן קבוצות הוא להעביר אירועים בין אחד לשני, אסביר לכם איך שה עובד, אם למשל יש לי אירוע ביום מסוים, ואז התקבלה עוד שיחה על אותו תאריך, במקום להגיד שאני תפוס, אני סוגר שני אירועים במקביל על אותו התאריך, למרות שאני לא יכול להיות בשני המקומות במקביל.

אחר שסגרתי את האירוע אני פשוט כותב את הפרטים שלו בקבוצת הווצאפ, מעביר את כל הפרטים בקבוצה, יש צלם אחר שלוקח את האירוע ובתמורה הוא ייתן אירוע עם תנאים יחסית זהים לאירוע שלי ביום שלמחרת או שבוע אחרי זה, מה שאומר שלא בטוח שתקבלו את מי שבאמת הזמנתם.

דוגמה נוספת קורת בעיקר עם צלמים מהצפו והדרום אל מול צלמים מהמרכז, הרבה מאוד מקרים בהם צלמים מהצפון מעבירים אירועים תמורת עמלות תיווך או תמורת אירועים אחרים לצלמים מהמרכז והדרום וככה גם להיפך.

תוכן עניינים

רוצים לקבל מחיר משתלם לצילום מגנטים? בואו נדבר

לחצו לחיוג מהיר