מגנטים לאירועים בדימונה במחירים ללא תחרות!

הכי זולים!

חבילות מגנטים לכל סוגי האירועים רק 290 ש"ח לחבילת מגנטים ללא הגבלת כמות + הגדלות מתנה + דיסק תמונות + עיצוב מסגרת למגנט לפי בחירה.

מחפשים צלם מגנטים לאירועים באיכות מעולה ובמחיר הוגן?

הולכים לאיבוד בעודף ההיצע?

הנה כל הסיבות למה לבחור דווקא בנו להפיק לכם מגנטים באירוע שאתם חוגגים:

הכי זולים בלי דיבורים מיותרים

אנחנו החברה הזולה ביותר להפקת מגנטים. אין לנו מתחרים במחיר!

אנו דוגלים במחיר הוגן ומשתלם לצילום מגנטים ומציעים לכם חבילות צילום מגנטים שאף מתחרה לא יכול לעמוד בהם! חבילות מגנטים לאירועים בזול בעלות 290 ש"ח בלבד! (כן, אנחנו גם ניתן לכם 10 ש"ח עודף אם צריך).

אחריות על המגנטים

אנחנו עובדים עם חומרי גלם איכותיים ברמה הגבוה ביותר. שאתם משלמים מחיר זול מאוד זה לא אומר שאתם לא תקבלו מגנטים איכותיים ברמה גבוה!

אנחנו כל כך בטוחים באיכות חומרי הגלם שאיתם אנו עובדים שאנו נעניק לכם בכל אירוע תעודת אחריות בכתב על המגנטים.

שירות אדיב ויחס אישי

"אנשי המכירות הטובים ביותר הם לקוחות מרוצים", אנו מתחייבים לתת את הכל, לעבוד בכל המרץ ולתת מעצמנו כל מה שצריך במהלך האירוע, להיות אדיבים וחייכנים לבעלי האירוע ולאורחים.

צילום מקצועי

אצלנו תקבלו את הצילום המקצועי והמתקדם ביותר בעולם! צילום באמצעות מצלמת הדגל מבית מותג הצילום המוביל בעולם של CANON, פיתוח תמונות מגנט איכותיות בפלוטר 6 ראשים בטכנולוגיה שאין שני לה.
מוזמנים לבקר בגלריית העבודות שלנו ולהבין עד כמה מדובר על צילום ברמה הגבוה ביותר, לא פעם אנו זוכים לראות זוגות שבחרו בנו לצלם להם מגנטים לחתונה והתמונות שלנו הפכו להיות חלק מהאלבום שלהם!

זמינות מיידית לכל אירוע

אנו זמינים עבורכם מיידית לצילום כל סוג של אירוע, בשונה מהרבה צלמים אחרים שעובדים עם חוזים מסובכים ודורשים ממכם מקדמות וחתימות אנו מאמינים באנשים ובעצמנו, אנחנו מוכנים להתקדם מולכם גם בהודעת ווצאפ שתאשר את התנאים הבסיסים בנינו.
הכל בכדי להקל עליכם את התהליך של סגירה מול צלם מגנטים לאירועים בדימונה, בלי יותר מידי בריוקרטיה מיותרת.

מחירון מגנטים לאירועים בדימונה

תחום מגנטים לאירועים הוא תחום שבו כל צלם מגנטים לאירועים בדימונה יכול לקבוע לעצמו את המחיר, אין מחירון קבוע אבל עדיין יש טווח מחירים קבוע. למרות זאת אתם מקבלים הצעות מחיר לפעמים לאירועים שיכולות להשתנות ולהיות גבוהות אחת מהשניה גם במאות שקלים.

לשינוי הגדול במחירים יש לא מעט סיבות כמו למשל : המרחק של הצלם מהמקום בו מתקיים האירוע, לדוגמה צלם מגנטים שמגיע מחיפה לצלם אירוע בבאר שבע, הוא יקח בחשבון את עלויות וזמני הנסיעה ועוד המון סיבות.

בשביל שתהיה לכם הערכת סדר גודל כמה עולה צילום מגנטים לאירוע קטן או אירוע גדול בדימונה, הבאנו לכם את המחירון שלנו שיעזור לכם להבין לקראת מה אתם הולכים מבחינת המחיר.

חבילת צילום מגנטיםמחירמידע נוסף
חבילה קטנה290 ש"חחבילה זאת היא לצילום אירועים קטנים כמו יום הולדת שבו יש עד 30 ילדים.
חבילה בינונית490 ש"חחבילה לצילום אירועים עד 100 מוזמנים לדוגמה צילום מגנטים לברית בדימונה, מגנטים לבר/בת מצווה.
חבילה גדולה690 ש"חחבילה לצילום מגנטים לחתונה בדימונה לאירועים עד 300 מוזמנים.

לסיכום

מגנטים לאירועים בדימונה היא אטרקצית חובה, במיוחד שאתם יכולים לקבל מחיר זול הוגן ומשתלם, אם אתם שואלים את עצמכם האם מגנטים לאירועים היא אטרקציה חובה, תהיו בטוחים שבמחיר שאנחנו מביאים לכם אתם בהחלט חייבים להוסיף צילום מגנטים. אנו מציעים לכם שירות וצילום מגנטים לאירועים בדרום לכל סוגי האירועים.

לחצו לחיוג מהיר