מחפשים צלם מגנטים לאירועים בשדרות ורוצים לקבל מחירים הוגנים וצילום מקצועי? הגעתם למקום הנכון!

אנו מספקים שירות של צילום מגנטים לכל סוגי האירועים בשדרות.

צלם מגנטים בשדרות – למה דווקא אנחנו:

אתם בטח שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בנו לאירוע שאתם חוגגים בשדרות, אז הבאנו לכם את כל הסיבות לקבל את הבחירה הנכונה והטובה ביותר ולחייג אלינו כבר עכשיו.

ניסיון של שנים

לכל אירוע אנו מביאים איתנו מעל 14 שנות ניסיון בצילום מגנטים לאירועים. אנו ממייסדי תחום הפקת המגנטים באירועים וגאים להיות אלו שהובילו את התחום בארץ.

לא פעם הניסיון הוא זה שעושה את ההבדל הגדול בין צלמי המגנטים. יש המון צלמי מגנטים לאירועים בדרום אבל שרוצים את הטוב ביותר, כדאי לבחור במישהו מנוסה.

צילום מקצועי

הניסיון מביא איתו גם את הידע לצלם בצורה נכונה. לדעת להתמודד עם תנאי תאורה קיצוניים, לתפוס את הרגעים ואת הקומפוזיציות הטובות והנכונות ביותר.

למרות כל הטכנולוגיה הקיימת היום, צילום הפך להיות משימה פשוטה מאוד שהיא רק לחיצה על כפתור.

אבל ללחוץ על כפתור כל אחד יכול, מה עושה את ההבדל בין הצלם המקצועי לחובבן?

הקומפוזיציה, היכולת לתפוס רעים, היצירה לראות דברים אחרת ולא כמו שכולם רואים, היכולת לשים לב לדגשים ופרטים קטנים.

אלו הם הדברים שהופכים אותך מלהיות "עוד צלם" להיות צלם מקצוען.

מגנטים איכותיים ללא פשרות

הפקת מגנטים לאירועים דורשת עבודה עם חומרי גלם.

ושמדובר על עבודה עם חומרי גלם, יש המון סוגים של חומרי גלם. אנו לא מתפשרים בשום אופן על איכות החומרים איתם אנו עובדים. אנחנו כל כך בטוחים בחומרי הגלם שלנו שאנחנו אפילו מתחייבים לכם על המגנט ומספקים לכם אחריות מלאה למשך 5 שנים! .

רק לצורך ההשוואה, אם תקנו היום רכב חדש בעלות של 200,000 שקלים חדשים אתם תקבלו עליו אחריות ל 3שנים! אצלנו תשלמו על המגנטים פחות מ 1000 שקלים חדשים ותקבלו אחריות ל 5 שנים! כן, תעשו את החשבון ותבינו כמה אנחנו בטוחים בחומרי הגלם ובמוצר שאנחנו מוכרים לכם.

מחירים הוגנים לתושבי שדרות והסביבה

בתור תושבי שדרות שבה אנו עובדים ומספקים שירות של מגנטים לאירועים שדרות אנו מתחייבים לתת לכם את המחיר ההוגן והמשתלם ביותר.

מה ההבדלים בין צלם מגנטים חובב למקצועי?

ההבדלים בין צלמי חתונות חובבים למקצוענים אינם מוגבלים רק לאופן בו הם מבצעים את העבודה. ישנם דברים מסוימים שצלם מקצועי יכניס למודל העסקי שלו שחובבן לא יביא.

בכל הנוגע לחתונות, ישנם מספר היבטים בעבודה אשר לא ניתן לבצע ללא צלם. ייתכן שלצלם הלא מקצועי אין ניסיון בכל הנוגע לצילום והוא צפוי לספק תמונות באיכות ירודה עם פחות פרטים וצבע ממה שאיש מקצוע מסוגל לעשות.

לצלמים מקצועיים יש יותר משאבים לרשותם גם בכלים כמו תאורה, תוכנות לעריכת תמונות וכו'.

כמה עולה צלם מגנטים בשדרות?

העלות של צילום מגנטים היא החל מ 249 ₪ לחבילת מגנטים ללא הגבלה בימי הולדת ועד 1200 ₪ לחבילת מגנטים ללא הגבלה בחתונה עם מעל 350 מוזמנים.

לחצו לחיוג מהיר