אם אתם מחפשים צלם מגנטים לאירועים בקרית גת ורוצים לקבל :

הגעתם למקום הנכון!

אצלנו תקבלו את כל מה שאתם צריכים בשביל שהאירוע שלכם יהיה מושלם!

אנחנו עובדים בכל אולמות האירועים בקרית גת ובנוסף מספקים שירות של צילום מגנטים איכותי ומקצועי לכל סוג של אירוע.

אז אם אתם שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בנו, הנה כל הסיבות שיעזרו לכם לקבל החלטה נכונה:

מחיר הוגן

אצלנו תוכלו למצוא חבילות צילום מגנטים לאירועים בדרום במחיר הוגן ונוח לכל כיס. אנחנו מציעים לכם חבילות צילום מגנטים החל מ 390 ₪ בהתאם לתקציב שלכם.

צילום מקצועי

במקום לחפש כל מיני צלמים חובבנים, רק אנחנו מתחייבים לכם שתקבלו את הצילום הטוב והמקצועי ביותר. איך אנחנו כל כך בטוחים בעצמנו? מעל 14 שנים של צילום מגנטים לאירועים והניסיון שצברנו הם אלו שהפכו אותנו להיות חברה מובילה לצילום מגנטים במחירים הוגנים.

מגנטים איכותיים

מה שהפך אותנו להיות חברת מגנטים לאירועים המובילה בישראל הוא רק דבר אחד. קודם כל הלקוח! ושזה אומר קודם כל הלקוח זה אומר שאנחנו לעולם לא מתפשרים על שירות טוב ללקוחות ולאורחים שלהם באירוע, משם זה ממשיך לעבודה אך ורק עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר. כי הגדרנו לעצמנו סטנדרטיים הכי גבוהים שיש. רק ככה הצלחנו להיות 14 שנים בתעשייה שבה הרבה מאוד אנשים רק נכנסו אליה בתור "תוספת הכנסה" ואנחנו לקחנו אותה כמקצוע.

שירות ללא פשרות

איך אפשר למדוד שירות? לא רק בצילום מקצועי ומגנטים איכותיים. שירות מודדים בכל תחום בדרך אחרת. אצלנו השירות הוא כזה שאנחנו אדיבים לאנשים באירוע שלכם. תהיו בטוחים שזה לא פשוט להתמודד עם מאות אנשים שכל רגע מישהו אחר קורא לכם לתמונה, צריכים להיות מהירים, אדיבים ולענות לכולם כל הזמן. אחרי שאדיבים לאורחים שלכם צריכים לעבוד במהירות ותקתקנות וזאת המומחיות שלנו! לא למרוח את הזמן שאנחנו באירוע המטרה שלנו היא אחת והיא להספיק להפיק כמה שיותר מגנטים לכמה שיותר אורחים. בנוסף אנחנו מפתחים כל תמונה מספר כמספר האנשים שמופיעים בתמונה מה שנותן אפשרות לכל אחד להנות ממזכרת מיוחדת מהאירוע שלכם.

חבילות צילום

היום שאנשים מזמינים שירות של צילום מגנטים לאירועים הם לא מחפשים רק צלם מגנטים, הם גם רוצים גם הרבה פעמים שהצלם של המגנטים יהיה הצלם של האירוע, אפילו גם יהיה צלם וידאו ולפעמים גם יצא לי באופן אישי לעזור להם לדאוג למוזיקה. אז נכון, שירות זה הכל ובזה אני מאמין שבתור צלם מגנטים אני נבדל מאחרים. אבל אצלנו תוכלו למצוא המון חבילות צילום, אנו מחזיקים את ציוד צילום הווידאו והעריכה הכי טובים שקיימים (מתוך אהבה לצילום) ואהבה הזאת היא גם היתרון שלכם ליהנות מקדמת הטכנולוגיה אצלכם באירוע.

אטרקציות נוספות

אז נכון שמגנטים לאירועים זה לא מספיק, אצלנו תמצאו עוד מגוון גדול של אטרקציות כמו עיצוב בלונים לברית, בלוקים מעץ לאירועים, מחזיקי מפתחות ועוד המון דברים מעבר לרק צילום מגנטים לאירועים בקרית גת. הכל במקום אחד ובמחיר הוגן!.

ניסיון של שנים

אנחנו היחידים שיכולים לומר בגאווה שאנו מחלוצי התחום של הפקת מגנטים לאירועים בזול בקרית גת והסביבה. נכון לכתיבת שורות אלו אנחנו כבר יותר מ 14 שנים מפיקים מגנטים. מאות אירועים מיוחדים החל מימי הולדת, בריתות, חתונות ועוד הפכו אותו להיות מקצוענים בתחום, למדנו את הדינמיקה של כל אירוע ואנחנו בטוחים שאצלנו תקבלו כל מה שהאירוע שלכם צריך וזה לשמור על השם שלכם בצורה הכי טובה שיש.

לחצו לחיוג מהיר