יום הולדת כמו בסרט: זה מה שאתם צרכים לעשות

יום הולדת כמו בסרט

הגיע הרגע לציין יום הולדת כמו בסרט ואתם תרים אחר הלוקיישן האולטימטיבי למסיבה? מה דעתכם על מסעדה? קונספט קולינארי שהפך לחביב במיוחד בשל ההיצע העשיר של מסעדות שוות, מטעמים ייחודיים ואווירה מזמינה כולל חללי VIP פרטיים לאירוח מסוג אחר.

חגיגה בטעם אחר

יש הרבה יתרונות ליום הולדת במסעדה, החל ממקום שכבר ערוך עם מטבח מדוגם מאובזר ומשוכלל וצוות שיודע לתפעל היטב אופרציה מורכבת גם לאירוע רב משתתפים, דרך אטמוספירה מעניינת ועד אפשרויות יצירתיות להתאמה אישית.

חשבו על זה ככה: אוכל הוא חלק בלתי נפרד מכל חגיגת יום הולדת ומסעדה מפחיתה מכם דאגות בכל הנוגע לארגון של רכישת חומרי גלם בהתאם למתכונים ובישול קדחתני וכמובן, הגשת לשולחן והסידור שאחרי.

המקום עצמו כבר מציע את כל מה שצריך ואין צורך גם להזמין קייטרינג חיצוני אלא רק להגיע למסעדה הנבחרת אשר תאפשר לכם להתענג על עינוגים קולינריים לפי הסגנון הגסטרונומי המועדף כמו גם אפשרויות שמתאימות למגבלות או רגישויות תזונתיות למיניהן.
תוכלו ממש להרגיש שאתם המארחים כבעלי השמחה, אבל ללא הסטרס הנלווה תמיד לעניין של פינוי וסידור החלל וכמובן, הקניות והעבודה עצמה במטבח שמאוד מאתגרת.
בואו נודה באמת – אפילו הבשלנים הטובים ביותר מתקשים לעמוד בסטנדרטים של שף מיומן ומנוסה עם צוות מומחה של מסעדות ליום הולדת.

במסעדה עצמה, האורחים שלכם שהגיעו ליום הולדת, ייהנו משירות מקצועי שיפנק לאורך התהליך כולל לוגיסטיקה נוחה של תוצרים איכותיים, עונתיים, טריים, הזוכים לטיפול הטוב ביותר בהכנת התוצרים הייחודיים.

הנוחות היא גבוהה הן מבחינת מי שמארגן והן מבחינת האורחים עצמם שיודעים שהם מגיעים למקום מקצועי שיציע להם אוכל משובח לצד שירות איכותי. כמו גם ספקים דוגמת צלם מגנטים שיכולים למצוא את התפאורה המבוקשת ולתעד בקלות את הרגעים המרגשים מתוך האירוע.

בדרך למסעדה מושלמת ליום הולדת מושלם.

בבואכם לבחור מסעדה ליום ההולדת חשוב שתתייחסו למרכיבים הבאים שמהווים מפתח להצלחה: ראשית, הלוקיישן הגיאוגרפי, כך שיהיה פשוט ונוח להגיע מאזורים שונים אל המסעדה הנבחרת וכן שתהיה חנייה צמודה ואמצעי תחבורה זמינים.
שנית, חשוב שתבצעו סקר שוק יסודי ומעמיק בעקבות המקום כך שבאמת תבחרו מקום שיעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
כדאי לגבש רשימה של פרמטרים חשובים עבורכם כמו למשל, כשרות, סגנון קולינארי או התאמה גם לצמחונים.
במידה וישנם אורחים צעירים בעלי חיך סרבן שיהיו מטעמים שיותאמו גם עבורם. מומלץ לבחון את המקום ברמה העיצובית – האם חזותית מדובר במקום אסתטי ויפה כולל ריהוט אלגנטי, גופי תאורה מפוארים, אביזרים משלימים שעושים הבדל וכן בר משקאות שמציע מבחר משקאות שישודכו למנות וילוו את הארוחה. אל תתפשרו על פחות משף בעל מוניטין שינצח על הסעודה וצוות אדיב ומסור.

בדקו אם מבחינת סידורי ישיבה וקיבולת אכן המקום יעמוד בגודל של האירוע או אם מדובר בחגיגה אינטימית, אם ישנו חדר אירועים פרטי. כמובן שיש לבחון את נושא הזמינות, אפשרויות לקישוט אישי, מגוון קולינארי וכן מבחינת תקציב לבצע השוואת מחירים ולהחליט מבעוד מועד על המסעדה עצמה וכן על המנות שיוגשו, כמות, אפשרויות לראשונות וקינוחים וכן היצע האלכוהול שיוצע לאורחים במסגרת התקציב הנתון. בדקו אם המקום מתאים גם לפעילויות או אטרקציות וערך מוסף או תוכן חווייתי שחבתם לשלב כחלק מהאירוע ומהי מגבלת הזמן שהמקום עומד לרשותכם.

ברגע שסגרתם מועד ומסעדה, ספקים ואנשי מקצוע כמו צלם מגנטים, גיבשתם תפריט ופלייליסט, אל תשכחו את הפרטים הקטנים אך החשובים כמו משלוח הזמנות, אישורי הגעה וכמובן, ביגוד חגיגי או כל אלמנט אחר להשלמת המאורע. שיהיה במזל טוב ובשעה טובה.

יום הולדת מושלם צריך לתעד ושהאורחים יקבלו מזכרת

אם אתם חוגגים אירוע יום הולדת במסעדה, אתם משקיעים לא מעט ורוצים שהאירוע יהיה מיוחד ומרשים.

אבל כל ההשקעה הזאת כדאי מאוד לתעד וגם שהאורחים יקבלו מזכרת, אין ספק שהמזכרת המיוחדת ביותר היא כמובן צילום מגנטים לאירועים. היתרון של מגנטים לימי הולדת שמדובר על אירועים קטנים זה שצלם מגנטים יכול להיות גם הצלם של האירוע.

ככה שאתם חוגגים יום הולדת במסעדה ברוב המקרים מדובר על אירועים קטנים שבהם צלם מגנטים יכול להיות הצלם של האירוע וככה האורחים שלכם נהנים גם ממזכרת מיוחדת, ואתם יכולים לקבל צילום של האירוע והכל במחיר הוגן ומשתלם.

תוכן עניינים

רוצים לקבל מחיר משתלם לצילום מגנטים? בואו נדבר

לחצו לחיוג מהיר