מגנטים לאירועים בערד

מגנטים לאירועים בערד עושים רק עם החברה המובילה בישראל להפקת מגנטים לכל סוגי האירועים.

יש המון חברות של מגנטים לאירועים בדרום ואתם בטח שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בנו להפיק לכם מגנטים לאירועים, הנה כל הסיבות לבחור נכון ולחייג אלינו כבר עכשיו לשריין תאריך.

אנחנו יותר זולים 

קודם כל אנחנו יותר זולים ומעניקים לכם את האפשרות להנות ממחיר הוגן ומשתלם במיוחד.

שואלים את עצמכם איך אנחנו כל כך זולים? ואתם בטח פוחדים שהמחיר הזול מחביא מאחוריו משהו. אז ממש לא! אנחנו זולים כי אנחנו מאמינים שלא צריכים לגבות מחיר גבוה בשביל צילום מגנטים שזאת אטרקציה שהפכה להיות אטרקצית חובה לכל אירוע. לכן, אנחנו מציעים לכם מגוון חבילות של צילום מגנטים במחירים הוגנים ונוחים לכל כיס.

מעבר לזה שאנחנו מאמינים במחיר הוגן, בשביל להפיק מגנטים לאירועים צריכים לעבוד עם חומרי גלם, אנחנו קונים את חומרי הגלם שלנו ישירות מהיבואן! מה שאומר שאנחנו נהנים ממחירים משתלמים במיוחד בחומרי גלם להפקת מגנטים לאירועים והרווח שלנו הוא הרווח הישיר של הלקוח שזוכה להנות ממחירים זולים.

חומרי גלם איכותיים ללא פשרות.

אם המחיר זול מרתיע אתכם, אז תהיו בטוחים שאתם מקבלים את חומרי הגלם הטובים ביותר שיש בתעשיית מגנטים לאירועים.

אנחנו כל כך בטוחים באיכות חומרי הגלם שאיתם אנחנו עובדים שאנחנו מעניקים לכם 5 שנים של אחריות בכתב על המגנטים שלנו.

בשביל להפיק מגנטים איכותיים יש צורך בעבודה עם דיו איכותי להדפסת תמונות, דפי פוטו מתקדמים וכמובן מדפסת מיוחדת שתצליח להפיק את התמונה החדה והיפה ביותר. 

אצלנו הלקוחות והאורחים שלהם באירוע נהנים מאיכות ההדפסה הטובה והמתקדמת ביותר, איכות פיתוח תמונות ברמה של סטוידו מקצועי.

צילום מקצועי 

הצילום אצלנו זה לא עוד צלם מגנטים שמגיע ולוחץ על כפתור, אתם מקבלים את הצילון הטוב המקצועי והמתקדם ביותר.

צילום אירועים מהשורה הרשאונה באיכות צילום מקצועית.

מגנטים לאירועים בזול
מגנטים לאירועים בנהריה
מגנטים לאירועים בכרמיאל
מגנטים לאירועים בנהריה

מגנטים לאירועים בערד - התשובות לכל השאלות שלכם

רגע אחד לפני שאתם בוחרים צלם מגנטים לאירועים, יש לכם המון שאלות שאתם רוצים לקבל עליהם תשובה מקצועית. אז אספנו את השאלות המרכזיות שאנחנו מקבלים מהמון לקוחות שלנו, והחלטנו לעשות לכם סדר ולענות על כל שאלה, ככה תדעו בדיוק לקראת מה אתם הולכים, תבינו על מה אתם משלמים ומה זה בכלל אומר שיש לכם צלם מגנטים באירוע.

יש המון חבילות של צילום מגנטים לאירועים בערד, לכל צלם מגנטים יש את המחיר שלו ואין מחירון קבוע לצילום מגנטים.

אצלנו תקבלו חבילות של צילום מגנטים לאירועים ללא הגבלת כמות החל מ 389 ש"ח וחבילות זולות יותר של מגנטים עם הגבלת כמות במחירים החל מ 289 ש"ח.

אז לענות על השאלה כמה עולה צילום מגנטים צריכים קודם כל לדעת כמות מוזמנים באירוע, אם אתם רוצים חבילת מגנטים ללא הגבלה או שרוצים להגביל את כמות המגנטים ואז המחיר ירד בהתאם לחבילה שרוצים לתת לאורחים שלכם.

ההמלצה שלנו היא תמיד לסגור חבילות מגנטים ללא הגבלת כמות, כי לפעמים יש מצבים שבהם אורח פתאום רוצה מגנט ובגלל שנגמרה המכסה של המגנטים שהזמינו בעלי האירוע האורח מאוכזב. תהיו בטוחים שאתם לא רוצים אורח מאוכזב באירוע שלכם.

כבר בסיום האירוע אתם תקבלו במתנה (בכל חבילה שתזמינו) אתם תקבלו במתנה הגדלות מגנט מעוצבות ומרשימות בנוסף אתם צקבלו גם דיסק ובו כל התמונות שצולמו.

ככה אתם נהנים לא רק מעוד אטרקציה לאירוע שלכם אלא אתם מקבלים צלם מקצועי שנמצא באירוע ומעניק לכם תמונות מיוחדות ומרשימות מאוד למזכרת.

זה גם היתרון המוהבק שלנו, שאתם מזמינים אצלנו שירות של צילום מגנטים אתם מקבלים את איכות הצילון הטובה והמתקדמת ביותר באיכות FULL HD .

כמו שכבר הבנתם, יש המון חבילות של צילום מגנטים.

כל חבילה בסיסית כוללת בתוכה עד שעתיים וחצי של עבודה וצילום מגנטים ללא הגבלת כמות.

אם מדובר על אירועים גדולים וארוכים יותר אז כמובן שאנחנו נותנים שירות אבל יש תוספת במחיר תלוי בכמות השעות שרוצים שצלם המגנטים יהיה באירוע.

בהחלט כן! אנחנו בטוחים בחומרים שאנחנו עובדים איתם של פיתוח תמונות מגנט באמצעות מדפסת טרמית משוכללת ומתדמת במיוחד ומעניקים לכם תעודת אחריות בכתב עם התחייבות על איכות המגנטים שלנו!

לחצו לחיוג מהיר