מגנטים לאירועים בדרום

מחפשים צלם מגנטים לאירועים בדרום ? הנה כמה דברים שאתם באמת צריכים לדעת על תעשיית מגנטים לאירועים ומה באמת בודקים לפני שסוגרים עם צלם מגנטים. אולי קיבלתם הצעות זולות במיוחד, וזה יכול להיות מעולה, אבל רגע אחד לפני שאתם סוגרים רק בגלל הבדל של כמה שקלים במחיר, בואו תנו לי להסביר לכם מה שבאמת אתם צריכים לבדוק.

במקום לבוא ולהציע לכם מחירים זולים, או מבצעים משונים או אפילו לתת לכם אחריות לכל החיים על המגנט (שגם על זה אני מדבר בהמשך) אני רוצה לתת לכם בחינם, כן בחינם לגמרי אתם מקבלים דבר חשוב הרבה יותר וזה מידע מועיל שיעזור לכם להתנהל מול צלמי מגנטים.

מגנטים לאירועים בדרום - מה בוקדים לפני שסוגרים

כמו בכל תחום או בכל בעל מקצוע שאתם רוצים להזמין, בין אם זה לחתונה או אפילו מישהו שיעשה לכם שיפוץ בבית, אתם חייבים לבדוק המלצות.

אבל איך בודקים המלצות ? האם זה מספיק כמה תמונות של כמה צילומי מסך מהטלפון של המלצות, או שאולי כל מיני טקסטים שמוצגים לכם באתר כהמלצות, האם שיש דרך טובה אחת יותר מכל הדברים לבדוק המלצות.

אגב, גם אתרי דירוג ספקים לחתונה הם לא תמיד הדרך הכנה ביותר.

מה הדרך הטובה ביותר לבדוק המלצות ? 

פשוט מאוד מבקשים ממליצים ! 

כן, אתם פונים לאותו בעל מקצוע ומבקשים ממנו טלפון של לקוח ושואלים את הלקוח הקודם איך היה בעל המקצוע במהלך האירוע, מה לגבי איכות התמונות ועוד שאלות כללליות שחשוב לכם לדעת.

אם אתם חוששים ליצור קשר עם לקוחות קודמים, אני יכול להגיד לכם שכל לקוח מתעניין שביקש טלפון של לקוח קודם קיבל, ואפילו הלקוח הקודם יצר איתי קשר ואמר שהחמיא כי באמת היה מגיע.

אז בכל מקרה אם חוששים לתת לכם טלפון של לקוח תעשו כבר לבד את החשבון.

 

צריך לדעת מה הניסיון של אותו צלם מגנטים וכמה זמן הוא נמצא בתחום.

ככל שהצלם יותר וותיק והוא עשה יותר אירועים אז יש לו יותר ניסיון, הניסון לא מתבטא רק באיכות הצילום אלא גם בדינמיקה שלו באירוע והיכולת שלו להתמודד עם מצבים מורכבים ותנאי שטח קשים.

היום צלם מגנטים לאירועים הוא כבר מזמן לא עוד צלם מגנטים, היום לצלם מגנטים יש משמעות רבה ואנשים מצפים מצלם המגנטים שיהיה גם עוד זווית צילום כמו צלם באירוע.

לכן אתם צריכים לבדוק מולו כמה זמן הוא מצלם, עם איזה מצלמה הוא עובד ומה איכות התמונה.

אולי אם הוא יגיד לכם שם של מצלמה מפוצצת זה קצת לא יסתדר לכם, כי לא כולם מכירים את כל דגמי המצלמות (והאמת שגם אני לא) אבל רק כדי שתבינו צריך לדעת שהוא עובד עם מצלמה מקצועית ועדשה רחבה, כל היתר כבר בטח יתן מענה בשביל תמונת מגנט.

יחד עם זה שאתם בוחרים צלם מקצועי אתם באמת מרוויחים עוד זוויתצילום כי בכל אירוע, לא משנה איזה אירוע, כדאי שתמיד תהיה עוד מצלמה.

 

בשביל לדעת אם באמת הצילום מקצועי, הדרך הטובה ביותר היא לבדוק את גלריית העבודת של הצלם ולראות את התמונות. 

בנוסף לתמונות אתם גם צריכים להתחבר לצילום עצמו, למה הכוונה להתחבר לצילום ? 

אני מאמין שצילום זאת אומנות ובדיוק כמו כל אומנות אחרת צריך להתחבר אליה, אם נניח מדובר על מוזיקה, לא כל אחד מתחבר לאותו סגנון של מוזיקה, יש אחד אוהב מוזיקה שקטה אחר שאוהב מוזיקה רועשת, לכן גם בתמונות אתם צריכים לדעת למצוא צלם מגנטים שאתם מתחברים לסגנון הצילום שלו.

אם החלטתם להזמין שירות של צילום מגנטים לאירועים בדרום אתם לבטח רוצים שהמגנט מהאירוע שלכם יהיה איכותי ושהאורחים שלכם ישמרו אותו לאורך זמן רב.

אז בשביל שהאורחים שלכם וגם אתם תקבלו מגנטים מיוחדים ואיכותיים חשוב לשים לב עם איזה ציוד פיתוח תמונות עובד אותו צלם מגנטים שהזמנתם לאירוע.

תבדקו שהוא עובד לכל הפחות עם דיו מקורי ועם דפי פוטו, הדרך הכי טובה לגלות אם עובדים עם ציוד איכותי היא לשאול שאלה פשוטה.

תשאלו את צלם המגנטים אם הוא עושה למינציה למגנט, אם התשובה היא כן אתם יודעים באופן חד משמעי שמדובר על איכות חומרי גלם ירודה.

התפקיד של הלמינציה היא לשמור ולכסות על כך שעובדים עם חומרים ברמה ירודה, הטכנולוגיה של היום מאפשרת לעשות מגנטים איכותיים מאוד ללא צורך בציפוי למינציה.

 

10/10
0
אירועים שצילמנו
0
מיליון מגנטים שפיתחנו
0
לקוחות מרוצים
0
מסגרות מגנט מעוצבות
0
צוותים שזמינים עבורכם

אז למה אתם מחכים ? רוצים לקבל את הטוב ביותר לאירוע שלכם ובמחיר משתלם ? חייגו עכשיו 

050-6700-600

לחצו לחיוג מהיר