מגנטים לאירועים בעפולה

שמחפשים מגנטים לאירועים בעפולה חייבים לראות את החבילות המשתלמות שיש לנו להציע לכם.

מגוון חבילות צילום למגנטים לתושבי עפולה והסביבה במחירים הכי נוחים שיש. 

מגנטים לאירועים קטנים החל מ 290 ש"ח.

מגנטים לחתונה בעפולה החל מ 690 ש"ח.

מגנטים לבר/בת מצווה וגם מגנטים לברית והכל באיכות שאין שני לה ובשירות אדיב ללא פשרות.

אז אם אתם מחפשים צלם מגנטים לאירועים בצפון, חייגו אלינו כבר עכשיו ותנו לנו להרכיב לכם חבילת מגנטים בהתאמה אישית.

מגנטים לאירועים בעפולה

למה דווקא אנחנו : אם אתם שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בנו להיות צלמי מגנטים באירוע שאתם חוגגים, הנה כל הסיבות לקבל החלטה נכונה ולחייג אלינו כבר עכשיו.

מחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד : יש לנו המון חבילות צילום במחירים זולים מאוד. גם אם יש לכם תקציב מוגבל לאירוע יש לנו חבילות מגנטים החל מ 290 ש"ח וגם חבילות צילום לאירועים קטנים עם תקציב מאוד מוגבל.

צילום מקצועי : בשונה מכל צלם מגנטים שמגיע לאירוע שלכם ויעשה תמונות רק למגנטים, אנחנו מגיעים לכל אירוע ואנחנו כבר עם המצלמה ביד אז כל דבר מיוחד שקורה אנחנו נהיה שם לתעד אותו. אז שאתם בוחרים בנו להיות חלק מהאירוע שלכם אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו גם עוד המון תמונות מיוחדות שיהיו לכם למזכרת מהאירוע.

מגנטים איכותיים : אנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר להפקת מגנטים לאירועים בעפולה ועם חומרי הגלם הטובים ביותר. אנחנו כל כך בטוחים באיכות המגנטים שלנו שאנו לא מהססים לתת לכם תעודת אחריות בכתב על המגנטים.

ניסיון של מעל עשור : כבר מעל עשר שנים שאנחנו עושים מגנטים לכל האירועים. בזכות הניסיון שלנו אנו מכירים את הדינמיקה של כל אירוע ויכולים להתמודד עם כל אירוע לא משנה כמה הוא מורכב ומה הדרישות שלכם, אנחנו יכולים לספק לכם את כל מה שאתם צריכים.

מגנטים בדימונה
צלם מגנטים בכרמיאל

דברים שחשוב לדעת

אם אתם סוגרים מול צלם מגנטים, יש כמה דברים חשובים שכדאי מאוד לדעת. הדבר החשוב ביותר הוא מה צריך להיות כתוב והאם אתם צריכים שיהיה חוזה והסכם עבודה בכתב. בדרך כלל לא מחייב שיהיה חוזה ואפשר לסגור צילום מגנטים גם בהודעת ווצאפ. אז אם ככה אתם סוגרים מול צלם מגנטים כדאי מאוד שאלו הדברים שיהיו כתובים :

תאריך האירוע – זה אולי משהו שאתם חושבים שהוא ברור שיהיה אבל בכל מקרה מומלץ מאוד שזה יהיה כתוב.

מיקום מדויק של האירוע – היום יש שמות להרבה אולמות אירועים ולפעמים יש את אותו שם לכמה אולמות אירועים וחשוב שיהיה כתוב השם והכתובת של אולם האירועים.

תנאי התשלום – חשוב מאוד לכתוב את תנאי התשלום מול הצלם. בדרך כלל נהוג לתת דמי קדימה של סכום סימלי ואת יתרת הסכום לשלם כבר בסיום האירוע. תנאי התשלום הם לא רק מתי משלמים אלא גם כמה משלמים בכל שלב אם שולמו דמי קדימה.

מה קורה במקרה של ביטול –  מאז הקורונה כמעט בכל הסכם התקשרות עם נותני שירות בתחום האירועים כותבים כמה דברים במקרה של ביטול אירוע, מה התנאים אם אתם מבטלים ומה אם לצלם יש משהו אחר והוא צריך לבטל, האם מותר לו לשלוח קבלן משנה שיעשה את האירוע במקומו והאם זה תקין מבחינתכם כבעלי האירוע.

לחצו לחיוג מהיר