כיצד תמונות עשויות להשפיע על התת מודע שלנו

כיצד תמונות עשויות להשפיע על התת מודע שלנו – כמה דברים שאתם לא מודעים אליהם ועל הכוח של תמונות לעזור לכם לקבל החלטות!

האם ידעתם כי האופן בו אתם מסתכלים על המציאות משפיעה על הבחירות שלכם באופן לא מודע? אם אתם כבר 'שוחים' בתחום הזה, הרי שהמאמר הזה יכול להוסיף על הידע שכבר נמצא ברשותכם, אם אתם חדשים בתחום, אנחנו רוצים לספר לכם כמה דברים שאולי יפתיעו אתכם. היה זה פרויד שבראשית המאה העשרים טען כי חלק משמעותי מהבחירות שלנו בתור בני אדם אנחנו לא מקבלים על בסיס חשיבה לוגית, בזכות תפיסת העולם של המוח המודע, אלא, זה המוח הלא מודע שמכתיב את צעדנו. בהמשך, עם התפתחות המחקר הפסיכולוגי והופעתם של המחקרים הראשונים הנוגעים לחשיבה חיובית ולשליטה בתת המודע שלנו כדי לנהל את חיינו בצורה טובה יותר, הרי שגם אנשים פרטיים וגם בתי העסק הגדולים בעולם, יכולים להשתמש בפרקטיקות שונות שיאפשרו לכל אחד, לקבל החלטות, על בסיס מבט בתמונות כאלו ואחרות. נשמע לכם מעניין? אתם לא יודעים עד כמה הנושא הזה מרתק. לפרטים נוספים, המשיכו לקרוא.

אנחנו מקבלים אלפי החלטות ביום בלי להיות מודעים להן בכלל

בואו ניקח דוגמא שכל אחד מאיתנו מכיר היטב. אנחנו נכנסים למכולת או לסופר כדי לקנות כמה דברים הביתה. אנחנו צריכים חלב וביצים, כמה מלפפונים ועגבניה. על פניו, הכל טוב ויפה. אבל מה יקרה אם פתאום, המבט שלנו יחלוף על תמונה של קופסת עוגיות מלאות בשוקולד. תת המודע שלנו יבחן את התמונה, ישכנע אותנו כי אנחנו פשוט חייבים לטעום את העוגיות הללו, הן וודאי טעימות מאוד, הרי כך הן נראות בתמונה, מה שיביא אותנו פשוט להושיט יד ולהוסיף את העוגיות לסל המוצרים שלנו. גם אם בסך הכל נכנסנו לחנות כדי לקנות חלב. אגב, אם פעם תבחנו את האופן בו הסופר בנוי תגלו כי על מנת להגיע אל הביצים והחלב, אתם צריכים לעבור בכל האגפים האחרים בחנות, אלו שמונחים בהם ממתקים, עוגיות וכל מה שאתם לא בהיכרח תרצו לרכוש כאשר אתם בדיאטה. אם הפריטים הללו היו עטופים באריזה פשוטה, ללא תמונה, כנראה לא הייתם רוכשים אותם בלי לשים לב. אבל הגופים המסחריים הגדולים בעולם יודעים את מה שאתם לומדים עכשיו, מה שאתם רואים משפיע על הבחירות שלכם, גם אם אתם לא ממש שמים לב לכך.

איך אנחנו יכולים לשלוט על תת המודע שלנו

אנחנו רוצים לגלות לכם עוד נתון די מפתיע. מחקרים הראו כי בשעה ששחקני כדורגל מתאמנים על המגרש, מופעלים אצלם אותם נוירונים במוח, אשר יעבדו גם אם השחקנים רק יביטו בתמונות של שחקנים אחרים מתרוצצים על המגרש. אתם יכולים לשאול את עצמכם: הרי איך זה יכול להיות? במקרה הראשון השחקנים מזיעים ומתאמצים על המגרש ובמקרה השני, הם יושבים על כיסא פשוט. אבל תת המודע לא יודע להבחין בין מציאות לדמיון, הוא יודע לפענח את התמונה שעומדת לנגד עיניו. אגב, מעניין לחשוב מה היה קורה אם הייתם מביטים באופן יום, יומי בתמונות של דברים אותם הייתם רוצים לממש בחיים שלכם. למשל, מה היה קורה אם בכל יום הייתם מביטים בתמונה של יעד אליו תמיד חלמתם לטוס. אנחנו לא יודעים איך זה יקרה בדיוק, אבל בתוך פרק זמן מסוים, אתם פשוט תמצאו את עצמכם מגיעים ליעד הזה בלי שבכלל שמתם לב לכך.

אין חוויה מטלטלת יותר מאשר לראות את התופעה הזו על הבמה

אומני חושים כמו ליאור סושרד https://liorsuchard.com/he/ הם מי שלמדו את התחום היטב ויודעים לשחק איתו באופן מדהים. האמינו לנו אתם לא תאמינו בכלל מה משתתפים יכולים לבצע על במה, כתוצאה משימוש נכון בתמונות לצורך הפעלה של תת המודע על ידי האומן. אגב, לחיים מאושרים יותר, תמיד טוב להניח במיקומים בולטים בבית תמונות מרגעים מאושרים בחיים. כך תשפרו את איכות החיים שלכם בלי שום מאמץ. נשמע טוב לא?

הופעה מיוחדת שחייבים לתעד

אחרי שהבנתם את המשמעות של התמונות, אין ספק כי בכל אירוע שאתם חוגגים את בטח רוצים שלכל אורח גם תהיה מזכרת מיוחדת מהאירוע.

בשביל שזה יקרה, אין דבר טוב יותר מאשר להזמין צלם מגנטים לאירועים שילווה אתכם במהלך האירוע. הוא יתעד עבורכם ועבור האורחים שלכם את הרגעים המיוחדים, הוא זה שידאג שאחרי שהגשמתם את החלום שלכם להתחתן לצלם מגנטים לחתונה או לכל אירוע אחר שיזכר לעוד הרבה מאוד שנים לאחריו.

אז זאת ההזדמנות שלכם להפוך את האירוע למיוחד, לדאוג שיהיה מי שילווה אתכם באירוע, מי שיתעד לכם את הרגעים המיוחדים ויותר מהכל ידאג לכם למזכרת מושלמת.

תוכן עניינים

רוצים לקבל מחיר משתלם לצילום מגנטים? בואו נדבר

לחצו לחיוג מהיר