טיפים לתכנון אירוע

קבלו טיפים לתכנון אירוע מהמומחים שכבר חיים את עולם האירועים מעל 11 שנים, אין אולם אירועים שלא היינו בו (כמעט, תמיד קמים אולמות חדשים, אבל גם אליהם נגיע) אין כמעט דבר שלא ראינו, גם לטובה ולצערנו הרב גם לרעה. והחלטנו הפעם במקום להסביר לכם רק כמה חשוב לבחור צלם מגנטים מקצועי ואיכותי, מה החשיבות של הצילום של חומרי הגלם ועוד, החלטנו הפעם להביא לכם טיפים לתכנון אירוע שעוד לא שמעתם בשום מקום אחר, הסיבה היא שאנחנו כאן בשבילכם פני הכל ובא לנו שיהיה לכם אירוע מושלם.

חיבור אישי עם נותני שירות

בדרך כלל שמדובר על אירועים כל נותן שירות תמיד יציג את עצמו בתור יותר מקצוען ומיוחד מאחרים, אבל רגע אחד לפני שאתם עושים את הבחירה אל תשכחו שאירוע הוא דבר מלחיץ מאוד, הרבה פעמים אתם צריכים אנשים שיגלו אמפטיה למצב ויתנהלו בהתאם למה שקורה לכם ומה שקורה סביבכם, לא רק כאלו שבאו "לעשות את העבודה שלהם" אפילו אם הם סופר מקצוענים ותותחים מובילים בתחום, לא משנה אם מדובר על בחירת חברת מגנטים לאירועים בדרום שאתם מחפשים חברת הסעות לאירועים שתדאג לכם להביא ולהחזיר את האורחים, אלא כאלו שיהיו אמפתיים הם אלו שבדרך כלל גם יתנו לכם את השירות הטוב ביותר.

מחירים הוגנים

אירועים הוא משהו שלא עושים כמו כל דבר אחר שהוא בשגרה, אתם חוגגים אירוע אחת לתקופה ויש כאלו שחוגיים אירוע אחת לכמה שנים, יכול מאוד להיות שאתם תהיו מוזמנים לאירועים רבים במיוחד בימי הקיץ, התקופה שנחשבת ל"עונת החתונות". בכל מקרה אתם לא יודעים את המחירים אז כדאי מאוד לעשות השוואת מחירים לא רק בשיחות טלפון אל מאות ספקים בשביל לנסות ולהצליח למצוא מחיר זול, אלא תנסו לשאול חברים או מכרים שלכם שחגגו אירוע לאחרונה כמה הם שילמו עבור כל שירות, זה ייתן לכם את הערכת סדר גודל המחירים הטובה ביותר.

אתם באירוע בשביל ליהנות

אירוע הוא משהו מיוחד, מרגש ושמח מאוד אתם צריכים ליהנות ממנו ולא להגיע לשם לחוצים שהכל יעבוד כמו שצריך, בשביל זה אתם יכולים לפנות למנהל אירועים חיצוני, הוא לא זה שרק ידאג לדברים שקשורים לאולם כמו המלצרים והתאורה והסאונד, אלא הוא גם ידאג לחבר בין כל הספקים באירוע, שזה כולל לבדוק מה קורה עם נותני שירות בתחום האטרקציות שמגיעים, לוודא שכולם מתוזמנים ומוכנים הוא גם ידאג לכם אפילו מול סלון הכלות וחנות בגדי חליפת חתן לוודא שהיום שלכם יהיה מושלם! בשביל ליהנות באמת באירוע אתם צריכים מישהו מקצועי שידאג לעשות את הדברים שחשובים לכם, ולכם יישאר זמן לשבת עם האורחים שלכם וחגוג.

סוגרים הכל כמה שיותר מוקדם

במילים אחרות, אל תחכו לדקה ה-90 בשביל לעשות דברים, כל דבר צריך להיות סגור מראש כמה שיותר מוקדם, ככל שתסגרו מוקדם יותר תהיו רגועים יותר לפני האירוע ומפלס הלחץ ירד בצורה מאוד משמעותית. נחזור לרגע לאותו מנהל אירועים חיצוני הוא גם ידאג לדבר ולוודא עם כל הספקים שהם יודעים מתי ולאן הם צריכים להגיע.

הולכים לישון מוקדם

אולי זה ישמע לכם מעט מוזר, אבל דווקא בימים שלפני האירוע, במיוחד כלות לפני חתונה מומלץ ללכת לישון מוקדם ולשמור על הכוחות שלכם, יום החתונה הוא יום מאוד עמוס, הוא מתחיל בצילומי חוץ שלפניהם יש לכם את הסטודיו של איפור, תסרוקות אחרי צילומי החוץ שבטוח תסתובבו המון באותו היום, אתם ממשיכים לאירוע שלכם שיכול להיגמר בשעות הקטנות של הלילה, אז כדאי מאוד שתגיעו מוכנים ויהיה לכם כוח לחגוג, כי אחרי הכל בשביל זה אתם עושים את האירוע.

תוכן עניינים

רוצים לקבל מחיר משתלם לצילום מגנטים? בואו נדבר

לחצו לחיוג מהיר