הדפסת תמונות על קנאבס

הדפסה תמונות מאירועים על קנבס – המתנה המושלמת בלי לקרוע את הכיס

כל מי שנכנס לחנויות צילום לאחרונה, מכיר את טרנד הקנבס שכבש את עולם הצילום. הקנבס מציע לנו הדפסת תמונות באיכות גבוהה, במחיר זול. אז מה הפך את הקנבס להיות כל כך אהוב? ומה השימושים שניתן לעשות בו?

קנבס לכל אירוע

לא משנה אם אתם מחפשים מתנה ליומולדת, קידום בדרגה, יציאה לפנסיה, סיום תיכון, יום נישואין, או אפילו מפגש משפחתי, ניתן להעניק לקרובים אליכם קנבס מודפס עם תמונה מרגשת שמזכירה נשכחות. אחד הדברים שיש לשים לב אליהם הוא איכות ההדפסה, כדי לא לתת מראה "חובבני". הקנבס הפך למתאים לכל אירוע, ולכן רבים בוחרים בו שוב ושוב.

אילו תמונות ניתן להדפיס על קנבס?

רבים שעומדים בפני הדפסת תמונות על קנבס, מוצאים את עצמם מתלבטים, וחושבים אילו תמונות להדפיס. ההמלצה היא לבחור את התמונות בהתאם לאירוע. רבים בוחרים לבצע הדפסה תמונות מאירועים על קנבס משום שתמיד כיף לקבל מזכרת מאירוע. אין כמו לקבל מזכרת מחתונה או אירוע שנהניתם בו, רקדתם כל החברים או המשפחה. התמונות המשפחתיות או החבריות מזכירות לנו את האירוע, ותמיד מעלות חיוך על הפנים.

איך מעבירים את התמונות?

כדי לשמור על האיכות של התמונות, המומחים ממליצים להעביר את התמונות דרך אחד האמצעים הבאים:

  • דיסק און קי
  • כבל USB
  • שליחה במייל

יש להימנע מהעברת התמונות לחנות הצילום דרך הווצאפ, מה שעלול לפגוע באיכות התמונה. אולי כשתעבירו את התמונה האיכות תראה לכם דומה, אך יש לקחת בחשבון שכשמגדילים את התמונה לרזולוציה גבוהה, האיכות הירודה עלולה להתגלות. כדאי להשקיע עוד כמה דקות של מאמץ, כדי להבטיח שהתמונה תהיה באיכות הגבוהה ביותר.

קנבס לתלייה במשרד

רבים בוחרים בהדפסה על קנבס, ובונים על כך שהקנבס יתלה במשרד. בעיקר במקרים של קידום, שחרור מהצבא, יציאה לפנסיה, וכן הלאה. שימו לב, שעליכם לבחור את איכות התמונה בהתאם – עליה להתאים לתלייה במשרד. אנשים רבים מעידים שיעדיפו שלא לתלות תמונות שטותיות, עם פרצופים מצחיקים, במשרד, מה שיגרום לכל אורחי המשרד להתבונן בהם ולגחך בזמן פגישה רצינית. חשוב לקחת זאת בחשבון, ולחשוב על תמונה שמקבל המתנה ירגיש בנוח לתלות.

סקר שוק

במידה ונזכרתם ברגע האחרון לפתח את התמונות, כדאי לברר עם מספר חנויות צילום ולשאול מה זמן האספקה הקצר ביותר שיוכלו לספק עבורכם את הקנבס המודפס. תוך כדי סקר השוק, בררו כמובן אופציות של משלוחים, של מחיר ביחס לגודל של הקנבס, וכמובן איכות ההדפסה. נסו למצוא את השילוב המושלם בין זמן אספקה מהיר, איכות גבוהה, משלוחים או איסוף עצמי מנקודה נוחה וכמובן מחיר זול. מחירי הקנבסים נעים בטווח של 60 ₪ – 180 ₪ בהתאם לגודל כמובן. אל תתפשרו על האיכות, קנבס טוב יכול ללוות אתכם שנים ארוכות.

אצלנו תוכלו לקבל צילום מגנטים לאירועים בבאר שבע והסביבה תוך כדי הדפסות מיוחדות על קנבס במהלך האירוע לאורחים ולבעלי השמחה.

תוכן עניינים

רוצים לקבל מחיר משתלם לצילום מגנטים? בואו נדבר

לחצו לחיוג מהיר