האם צלם מגנטים יכול להיות הצלם של הברית

אולי זאת לא הפעם הראשונה שאני כותב לכם כאן על הדבר הזה, שבזמן האחרון הפך להיות ממש טרנד מאוד גדול, שהרבה מאוד צלמי מגנטים לאירועים בבאר שבע הם גם הצלמים של האירוע, זה בעיקר שמדובר על כאלו אירועים שבוחרים שהצלם מגנטים יהיה הצלם של האירוע זה באירועי ברית מילה.

קודם כל, אני רוצה לענות על השאלה, אין בעיה בכלל שהצלם מגנטים יהיה גם הצלם של הברית, אבל יש כמה דברים שאתם צריכים לבדוק מול מי שמצלם את הברית ולוודא לפני שהוא הופך להיות גם הצלם של האירוע וגם האטרקציה של האירוע.

הרי מגנטים לאירועים זה כבר מזמן לא עוד אטרקציה, היום הרבה צלמי מגנטים, במיוחד שמדובר על אירועים שצלם מגנטים הוא גם הצלם של האירוע, אז חייבים לבדוק אותם.

מה בודקים לפני שבוחרים צלם מגנטים שגם יהיה הצלם של האירוע

קודם כל, אתם צריכים לדעת גם מהי כמות המוזמנים שיש לכם באירוע, יש אירועים קטנים שהם עד 70 מוזמנים, מדובר על אירועים כמו ימי הולדת, או אירועי ברית שחוגגים אותם בבית, ואז אין בעיה בכלל שצלם המגנטים יהיה גם הצלם של האירוע.

אבל באירועים יותר גדולים, אתם צריכים לוודא עם הצלם מגנטים שמגיע לאירוע, האם הוא מביא איתו איש צוות נוסף, הסיבה לכך היא שמכיוון ומדובר על אירוע גדול, הצלם של המגנטים לא יכול גם לצלם וגם להכין את המגנטים, לכן הוא חייב איש צוות נוסף שיהיה אחראי על חיוך והפקת המגנטים.

החלק העיקרי והחשוב ביותר, הוא לבדוק האם מדובר בצלם מקצועי, אם מדובר על מקצועי שהוא גם צלם מגנטים, אתם בהחלט יכולים לבחור בו לאירוע שלכם, אבל במקרה שהצלם של האירוע הוא רק צלם מגנטים פשוט, שעדיין חשוב שמגנטים לאירועים זאת אטרקציה רגילה ופשוטה, אתם יכולים לדלג ולעבור ולמצוא צלם אחר.

צלם מגנטים שחשוב שמגנטים לאירועים זאת רק אטרקציה, הוא לדעתי אסור לו בכלל להיות צלם, כי למגנטים לאירועים יש חשיבות בעיני הלקוח, הם לא מזמינים אותנו בתור אטרקציה, הם גם בונים על זה שיהיו להם תמונות מיוחדות מהאירוע, הם מקווים שתהיה עוד זווית צילום, בגלל זה חשוב להם הדברים האלו, אז הרבה אנשים בודקים גלריית עבודות של צלמים בעיקר לפני שהם סוגרים איתם.

מי שחשוב שהוא אטרקציה

אני יכול להגיד את הדעה האישית שלי, אמנם מגנטים לאירועים זה באמת אטרקציה, אבל אני יכול להעיד על עצמי, שאני ממש כואב לי שזה מה שאנשים חושבים, מי שחושב בתור צלם מגנטים שהוא רק אטרקציה אז זה גם נראה ככה, אני אישית לוקח את זה צעד אחד קדימה, עבורי זה לא רק לבוא ולעשות כמה תמונות באירוע.

אני כבר שם עם המצלמה, אני רוצה למצוא רגעים מיוחדים ומרגשים ולהביא אותם במצלמה שלי.

תוכן עניינים

רוצים לקבל מחיר משתלם לצילום מגנטים? בואו נדבר

לחצו לחיוג מהיר