איך להראות נהדר ביום החתונה

יום החתונה הוא בדרך כלל היום שכל העיניים ותשומת הלב נמצאות על החתן והכלה ולכן זה מאוד חשוב עבורם להיראות במיטבם ביום הזה. המון אנשים מבצעים שלל הכנות ליום החתונה ובוחרים בקפידה את הספקים שילוו אותם ויהיו אחראים על תוצאות הנראות שלהם. אז הנה כמה טיפים כדי לוודא שתעשו את הבחירות הנכונות ותראו הכי טוב ביום החתונה שלכם.

טיפולי פנים

אם אתם סובלים מעור בעייתי וגם אם לא, שקלו לעשות טיפולי פנים לפני החתונה. טיפולי הפנים יכולים לפתור מגוון בעיות בעור ולמנוע התפרצויות של אקנה לפני האירוע, כך שתגיעו ליום החתונה עם עור פנים חלק ומושלם מבלי שתצטרכו לדאוג מאיך הוא יראה בתמונות החתונה שלכם. הטיפולים הללו מוצעים גם לגברים וגם לנשים ויש מכוני יופי שאפילו עושים יום כיף מכל טיפול ותוכלו לקבל אותם יחד.

הסרת פגמים אסתטיים

במידה ויש לכם פגמים אסתטיים בפנים או בגוף שמפריעים לכם, זה הזמן להיפטר מהם לפני החתונה. המון אנשים בוחרים לסדר את השיניים שלהם לפני החתונה כדי לזכות במראה שיניים מושלם לתמונות שלהם. בין אם מדובר ביישור שיניים או ציפויי שיניים כדי שתוכלו לחייך בביטחון מלא בחתונה ולהתהדר בחיוך ישר ומושלם, או אפילו לעשות הלבנת שיניים כדי לקבל תוצאה של שיניים נקיות ולבנות לאותו היום המיוחד.
 
דבר נוסף שיכול להפריע לכם הוא שומה או נקודת חן גדולה בפנים או בגוף. כיום ניתן לבצע הסרת נקודת חן או שומה בלייזר, תהליך מאוד פשוט שמלווה במינימום כאבים ויפטור אתכם מהבושה שאתם סוחבים איתכם, עקב השומה הגדולה או נקודת החן שמכסה אזור מסוים. אל תתנו לפגם אסתטי לגרום ליום שלכם להיות פחות ממושלם, אם משהו מפריע לכם יש פתרון להכול, ואם אתם שלמים עם עצמכם כמו שאתם אז בכלל יותר טוב.

שתו כמה שיותר מים
בימים שלפני האירוע הגדול כשאי שתשתו כמה שיותר מים. לא רק שזה חשוב לבריאות שלכם וימנע מקרים של התייבשות ביום האירוע, מים תורמים משמעותית לנראות העור. הם יכולים לעזור במקרים של התייבשות העור וקילופים ובנוסף נותנים מראה זוהר יותר לפנים ומפחיתים את העיגולים השחורים סביב העיניים שבוודאות קיימים אצלכם מהעומס של ארגון החתונה.

בחירת ספקים טובים

זה לא סוד שבחירת ספקים מוצלחים לאירוע הוא מה שישפיע ישירות על התוצאה של הנראות שלכם באותו היום. לכן חשוב שתבחרו בקפידה את אנשי המקצוע שילוו אתכם כדי שהזיכרונות שלכם מאותו היום יתועדו בצורה היפה ביותר.

  • איפור –
    חשוב לבחור במאפר/ת שמבינים את הסגנון האישי שלך, מישהו שידע לקלוע לטעם שלך ולא יוציא אותך עם סגנון איפור שלא מחמיא לך או לא לטעמך. זה לא משנה עד כמה המאפר/ת מקצועיים, יש כאן את אלמנט הטעם האישי שנכנס לתמונה. קבעי פגישת יעוץ מראש בה תדברו על הסגנון של האיפור ליום האירוע ותבחרו יחד את המוצרים והגוונים שיתאימו לך ויהיו לטעמך. בנוסף כיום רוב המאפרים מציידים את הכלות בערכות טאץ' אפ, כדי שתוכלי לסדר את האיפור גם בעצמך לאחר כמה שעות או במהלך האירוע ותמיד להיראות מושלמת.
  • שיער –
    בידוק כמו באיפור חשוב לבחור במעצב/ת שיער שידעו לקלוע לטעם שלך ויש להם ניסיון עם סוג השיער שלך והתסרוקת שאת רוצה לעשות. קבלי ביקורות מכלות קודמות שלהם כדי שתוכלי לבחון האם התסרוקת שרדה עד סוף האירוע ועד כמה אותו מעצב/ת שיער מקצועיים.
  • צלם –
    אחד הדברים הכי חשובים הוא למצוא צלם מגנטים לאירועים שידע להוציא תמונות שיחמיאו לכם. כיום רוב הזוגות מבצעים צילומי זוגיות לפני האירוע או בשמם השני צילומי טראש, בהם תוכלו להתרשם מרמת הצילום של הצלם שלכם ולדעת האם הוא מתאים מספיק כדי ללוות אתכם גם ביום החתונה. מאוד חשוב לבחור בצלם שמתאים לכם שכן התמונות מיום החתונה זה משהו שיישאר איתכם לנצח וכדאי שתסתכלו על משהו שתאהבו.

  • לבוש –
    בין אם זה לחתן או לכלה, חשוב לבחור בסגנון לבוש שמחמיא למבנה הגוף שלכם. זכרו שמה שאתם רואים בקטלוג לא בהכרח יראה אותו הדבר עליכם וכדאי שתמדדו לפני שתרכשו. אם אתם תופרים מאפס, נסו למדוד כמה גזרות דומות רק כדי לוודא שזו הגזרה המתאימה עבורכם.

תוכן עניינים

רוצים לקבל מחיר משתלם לצילום מגנטים? בואו נדבר

לחצו לחיוג מהיר