מגנטים לאירועים בצפון

מגנטים לאירועים בצפון עושים עם החברה המובילה והמקצועית ביותר.

אצלנו תקבלו שירות של צילום מגנטים באוזר חיפה הקריות והצפון במחירים הכי משתלמים שיש. 

צילום מגנטים מקצועי, פיתוח תמונות טרמיות, דף מגנט עבה 0.4 הכי איכותי שיש! ניסיון של עשרות שנים בצילום והפקת מגנטים לכל סוגי האירועים והדבר הכי חשוב מחיר זול ומשתלם במיוחד.

אז למה אתכם מחכים? חייגו כבר עכשיו לשריין תאריך ולקבל מחיר זול ומשתלם במיוחד לצילום מגנטים לאירוע שלכם. 

מגנטים לאירועים בצפון
מגנטים לאירועים בקרית גת

למה דווקא אנחנו?

שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בנו להיות צלמי מגנטים באירוע הבא שאתם חוגגים בצפון? הנה כל הסיבות לקבל החלטה נכונה.

שירות אדיב: אצלנו מאמינים בשירות ללא פשרות, אדיבות ומקצועיות ללא פשרות. יחס אדיב וחיוך לכל אורח באירוע שלכם זה המוטו שלנו. אנחנו יודעים היטב שכל אורח שמגיע לאירוע שלכם הוא יהיה הלקוח הבא שלנו ולכן עושים הכל לתת לכולם את השירות הכי טוב שאנחנו יכולים שכולם יהיו מרוצים.

ציוד מקצועי: אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, ולכן אנחנו נמצאים בתחום כבר כל כך הרבה שני ואפילו גאים להיות מחברות מגנטים לאירועים הוותיקות ביותר בישראל. בגלל האהבה לצילום ולמקצוע אנחנו תמיד רוכשים את ציוד הצילום הטוב והמתקדם ביותר שכל לקוח ואורח באירוע יכול להנות מתמונה מיוחדת למזכרת. הכיף והאהבה שלנו זה הרווח שלכם.

ניסיון של שנים: אין ספק כי הניסיון עושה את ההבדל. לכל אירוע אנחנו מביאים איתנו בארסנל משהו שהרבה אחרים לעולם לא יוכלו להביא לכם וזה הניסיון שלנו. הניסיון שעוזר לנו להבין את הדינמיקה ולהתנהל נכון בכל אירוע, לדעת איפה להיות ומתי והכי חשוב לתעד עבורכם את האירוע בצורה מושלמת. היכולת שלנו לתעד את האירוע שלכם ולהביא לכם מזכרת מרגשת זה הכיף הכי גדול שלנו.

מחיר הוגן ומשתלם: שירות איכותי ללקוח מתחיל לפני הכל במחיר הוגן ומשתלם ואת זה תמצאו אצלנו. יש לנו המון חבילות של מגנטים ללא הגבלה במיוחד לאירועים שמתקיימים בצפון במחיר הוגן ונוח לכל כיס. לא מצאתם את חבילת מגנטים ללא הגבלה שאתם צריכים לאירוע שאתם יכולים להרשות לעצמכם בתקציב? חייגו אלינו כבר עכשיו ואנחנו נמצא לכם את חבילת המגנטים הכי משתלמת שתתאים לתקציב שאתם יכולים להרשות לעצמכם.

מגנטים לאירועים בעכו

התשובות לכל השאלות

העלות של צילום מגנטים היא החל מ 349 ש"ח לאירוע קטן ויכולה להגיע עד 1500 ש"ח לאירועים גדולים יותר.

המחיר משתנה בהתאם לחבילת הצילום, סוג האירוע וכמות המוזמנים שיש באירוע. 

אצלנו כל המגנטים הם טרמיים והם בעלי איכות הכי טובה שיש. כל כך בטוחים באיכות המגנטים שלנו שאנחנו נותנים לכם אחריות מלאה ל -5 שנים על המגנטים שלנו.

כן! אבל רגע אחד לפני שאתם בונים על זה שצלם מגנטים יהיה גם הצלם של האירוע שלכם, חשוב לתאם את זה ולהודיע שזה מה שאתם מתגננים וככה הצלם יגיע וחשוב לוודא שיש צלם מגנטים מקצועי שכבר עשה אירועים בצפון שבהם הוא היה גם צלם מגנטים וגם הצלם של האירוע.

סוגי המגנטים הנפוצים ביותר באירועים הם :

המגנטים הרגילים שהם כל תמונה בגודל של 10ס"מ על 7.5ס"מ בצורת מלבן.

יש מגנטים פולארויד שהם אותו המגנט רק שהוא בגודל של 10ס"מ על 10 ס"מ.

לחצו לחיוג מהיר